Keuzehulp
We adviseren en begeleiden je naar de juiste keuze
- Welke rampaal heb ik nu juist nodig?
Met onze keuzehulp heb je altijd de gepaste rampaal voor jouw situatie.
Aan de hand van enkele vragen en situaties adviseren we de juiste diameter van stootpaal.
Start onze keuzehulp
Daarvoor ben je ook bij ons aan het juiste adres. Ons installatieteam plaats met veel plezier jouw aanrijdbeveiliging of rampalen.
Hiervoor kan je een keuze maken uit een van onze standaard plaatsingsdiensten.
Staffelkortingen worden berekend in de winkelmand. Na je bestelling wordt er een telefonische afspraak gemaakt voor de planning en locatie van de plaatsing.
Voor montagewerkzaamheden in de openbare ruimte kunnen wij een prijsopgave maken op basis van een verleende vergunning (de vergunning dien je zelf aan te vragen).
Je kan door een winkelmand samen te stellen met de gewenste producten zelf totaalprijs berekenen. Montagematerialen selecteer je eenvoudig via de montageadviesmodule, staffelkortingen, transportkosten en actuele levertijden worden direct berekend en getoond in je winkelmand.
Op de winkelmand -pagina kan je - in plaats van het direct afronden van je bestelling - er ook voor kiezen om de winkelmand op te slaan of te delen via e-mail met bijvoorbeeld je collega. Met één druk op de knop, kan de winkelmand later weer geopend worden in de shop waarna deze nog aangepast en/of besteld kan worden.
Op factuur kopen is mogelijk voor bedrijven, overheidsinstanties en verenigingen (van mede-eigenaren) binnen de Benelux.
Geef simpelweg aan dat je een zakelijke bestelling wilt plaatsen. Je ziet dan naast de reguliere betaalmogelijkheden ook de mogelijkheid om achteraf op factuur te betalen. De betaaltermijn is 14 dagen, afwijkende betalingstermijnen zijn alleen mogelijk in overleg.
Zowel zakelijke als particuliere klanten hebben daarnaast altijd de keuze om vooruit te betalen met de volgende betaalmogelijkheden:
Bij vooruitbetaling ontvang je betalingskorting, deze wordt in je winkelmand berekend.
Op elke productpagina staat onder de bestelknop de levertijd van het product vermeld, deze wijzigt soms door de gekozen opties.
In de winkelmand vind je de levertijd voor de totale bestelling nogmaals onderaan.
Het product met de langste levertijd bepaalt de leverdatum van de totale bestelling.
Na je bestelling houden we je als volgt op de hoogte over de levertijd:
In verband met de diversiteit van onze producten (qua vorm en omvang) gebruiken wij een gespecialiseerde transporteur. Twijfel je of je thuis bent op het tijdstip van bezorgen? Geef dan bij het plaatsen van je bestelling aan dat het bij je buren afgegeven mag worden.
Heb je een snellere levertijd nodig dan op de productpagina vermeld staat? Neem dan even contact met ons op voor de mogelijkheden!
Na je bestelling ontvang je direct een orderbevestiging met de inhoud van je bestelling.
Niks ontvangen? Wellicht is er een verkeerd mailadres ingevoerd of is de e-mail in je spamfilter beland.
Let op: bij bestelling met vooruitbetaling, ontvang je de orderbevestiging zodra de betaling is afgerond.
Twijfel je of de bestelling is gelukt? Neem dan gerust contact op.
We houden je steeds up-to-date met onze status-updates, wil je zelf de orderstatus controleren?
Ga dan naar de pagina: Bestelstatus en vraag de status op met behulp van je e-mailadres en ordernummer (WO-xxxxxxx).
Maak eerst een retourmelding aan. Zo ben je er zeker van dat wij op de hoogte zijn door wie er iets retour gestuurd wordt.
Op maat geconfigureerde / zelf ontworpen producten kunnen helaas niet geretourneerd worden, maar uiteraard is het mogelijk om b.v. overgebleven bevestigingsmaterialen te retourneren of om te ruilen als je de verkeerde maat hebt besteld.
Ga hiervoor naar de pagina: Retour aanmelden en meld je retour aan door middel van je ordernummer en e-mailadres.
Log in om:
Je kan ook zonder login je bestelstatus inzien met het bestelnummer + e-mailadres.